Kulturní magazín TOTEM  
Kulturní magazín TOTEM
Plakát akceFestival pouličního divadla
Praha, Malá Strana
1., 2., 3. a 8., 9. a 10. září

Šašci, kejklíři, chrliči ohně, tanečnice - toto prapodivné společenství vtrhlo o uplynulém víkendu do poklidných ulic Malé Strany. V čele tohoto nápaditého reje stojí mim Ctibor Turba (zakladatel Divadla Alfréd ve dvoře).


Oba víkendy začínají v 18.30 pátečním maškarním průvodem z Kampy přes Karlův most až na Mariánské náměstí. Veselé kostýmy jsou inspirované znamením Draka a Vodnáře (symboly čínského a evropského horoskopu). Uvidíte smutné vodníky bez "úlovku", krásnou dívku v plavkách ala Rozmarné léto, dámičku na hřbetu pekelné stvůry a další neméně zajímavé postavy.
Pro otrlé je další průvod v jednu hodinu po půlnoci (pátek, sobota)
opět z Kampy na Staré Město. Tentokrát jsou ale herci převlečeni za umrlce a odsouzence na smrt a směřují ke Staroměstském náměstí, aby zde sehrály černočerné divadlo o popravě českých pánů.

Mapka jednotlivých představeníFestivalová vystoupení se odehrávají na osmnácti místech Malé Strany od 14 hodin a potrvají dlouho do noci. V programu najdete například duo Halka Třešňáková a Petr Krušelnický, kteří se předvedou divákům doslova hlavou dolů v představení Hanging man (9. a 10. září ve 23.00 fasády Nostického paláce).
Kromě českých mimů a tanečníků můžete vidět také švýcarské umělce ve hře "Gianni Schicchi" . Věčný příběh Harlekýna, Kolombíny a Kapitána rozehrají studenti divadelní školy Dimitri (9. a 10. září v 17.00 náplavka u Cihelné ulice).

Více informací o Festivalu najdete na
této adrese

Akce je součástí programu Praha-evropské město kultury2000

  Autor: juditaKulturní magazín